20111124

Fly high pumpkin.

Dalam dunia ni ada yang kaya ada yang miskin. Ada yang senang ada yang susah. Ada juga yang pernah senang jadi susah. Sebab tu orang definisikan hidup persis bak roda. Namun kebanyakannya dari golongan yang kedua. Golongan yang tak siapa peduli susah senang hidup mati. Dulu aku ada seorang kawan, Lynn bukan nama sebenar. Lynn budak baru dalam kelas aku. Dia pendiam. Aku antara makhluk terawal yang tegur dia dalam kelas tu. Lama2 Lynn jadi terkenal. Lynn juga sering menjadi topik perbualan dikalangan pelajar2 lelaki. Lynn kata dia kurang perhatian dari family dia. Parents dia bercerai. Makin lama Lynn makin jauh. Cerita terakhir aku dengar tentang Lynn, mother dia kahwin dengan VVIP. Lepas Spm aku tak dengar khabar pun dari dia. Baru2 ni aku jumpa Lynn dekat restaurant makanan segera. Aku tengok dia happy. Good for her.


Macam seronok kan jadi orang kaya#justsaying

No comments:

Post a Comment